Informacja o funkcjonowaniu szkoły od 17 maja 2021 r.
Klasy I – III
Od 17 maja 2021 r. uczniowie klas 1-3 będą kontynuować nauczanie stacjonarne, z zachowaniem obowiązujących w szkole procedur bezpieczeństwa i zgodnie z zasadami reżimu sanitarnego.
- Zajęcia lekcyjne odbywać się będą według dotychczasowego planu lekcji - dla uczniów z poszczególnych oddziałów będą realizowane w przypisanych na stałe salach (z wyjątkiem zajęć wychowania fizycznego, informatyki oraz szkolnych zajęć pozalekcyjnych). Uczeń wchodzi do szkoły określonym wejściem i kieruje się bezpośrednio do szatni, a następnie do sali lekcyjnej.
- Uczniowie klas 1 i 2 mogą przychodzić do szkoły od godziny 7.30 – zorganizowany jest dyżur nauczyciela na korytarzu szkolnym. Uczniowie klas 3 mogą korzystać z porannej świetlicy od godziny 7.00. Świetlica po lekcjach dostępna jest dla wszystkich zapisanych uczniów do godziny 17.00.
- Szkolne zajęcia dodatkowe będą odbywać się według dotychczasowego harmonogramu.
Klasy IV - VIII
Od 17 maja 2021 r. klasy 4-8 przechodzą na nauczanie w systemie hybrydowym. W związku z tym ustala się następującą organizację pracy:
klasa |
organizacja pracy z podziałem na dni tygodnia |
|
17, 18, 19 maja |
20, 21, 24, 28 maja |
|
4a |
zajęcia stacjonarne w szkole (s. 28), wejście przy bibliotece |
nauczanie zdalne (Teams) |
4b |
nauczanie zdalne (Teams) |
zajęcia stacjonarne w szkole (s. 28), wejście przy bibliotece |
4c |
zajęcia stacjonarne w szkole, s. 23, wejście przy bibliotece |
nauczanie zdalne (Teams) |
4d |
nauczanie zdalne (Teams) |
zajęcia stacjonarne w szkole (s. 23), wejście przy bibliotece |
5a |
zajęcia stacjonarne w szkole (s. 111), wejście przy sali 115 |
zajęcia stacjonarne w szkole (s. 111), wejście przy sali 115 |
5b |
zajęcia stacjonarne w szkole (s. 113), wejście przy sali 115 |
zajęcia stacjonarne w szkole (s. 113), wejście przy sali 115 |
6a |
nauczanie zdalne (Teams) |
zajęcia stacjonarne w szkole (s. 209), wejście przy sali 115 |
6b |
zajęcia stacjonarne w szkole (s. 205), wejście przy sali 115 |
nauczanie zdalne (Teams) |
6c |
zajęcia stacjonarne w szkole (s. 212), wejście przy sali 115 |
nauczanie zdalne (Teams) |
6d |
nauczanie zdalne (Teams) |
zajęcia stacjonarne w szkole (s. 211), wejście przy sali 115 |
6e |
zajęcia stacjonarne w szkole (s. 208), wejście przy sali 115 |
nauczanie zdalne (Teams) |
6f |
nauczanie zdalne (Teams) |
zajęcia stacjonarne w szkole (s. 214), wejście przy bibliotece |
6g |
zajęcia stacjonarne w szkole (s. 210), wejście przy sali 115 |
nauczanie zdalne (Teams) |
7a |
nauczanie zdalne (Teams) |
zajęcia stacjonarne w szkole (s. 14), wejście główne, oddział korzysta z szatni |
7b |
zajęcia stacjonarne w szkole (s. 41), wejście główne, oddział korzysta z szatni |
nauczanie zdalne (Teams) |
7c |
nauczanie zdalne (Teams) |
zajęcia stacjonarne w szkole (s. 38), wejście główne, oddział korzysta z szatni |
7d |
zajęcia stacjonarne w szkole (s. 14), wejście główne, oddział korzysta z szatni |
nauczanie zdalne (Teams) |
7e |
nauczanie zdalne (Teams) |
zajęcia stacjonarne w szkole (s. 42), wejście główne, oddział korzysta z szatni |
7f |
zajęcia stacjonarne w szkole (s. 37), wejście główne, oddział korzysta z szatni |
nauczanie zdalne (Teams) |
8a |
nauczanie zdalne (Teams) |
nauczanie zdalne (Teams) |
8b |
nauczanie zdalne (Teams) |
nauczanie zdalne (Teams) |
8c |
nauczanie zdalne (Teams) |
nauczanie zdalne (Teams) |
8d |
nauczanie zdalne (Teams) |
nauczanie zdalne (Teams) |
8e |
nauczanie zdalne (Teams) |
nauczanie zdalne (Teams) |
- Zajęcia zdalne i stacjonarne odbywają się według obowiązującego planu lekcji. Niektóre oddziały w czasie nauki hybrydowej w systemie stacjonarnym będą miały zmienione przypisane we wrześniu sale lekcyjne oraz wejście do szkoły. Szczegóły przekażą uczniom wychowawcy, zmiany są też widoczne w tabeli powyżej.
- Uczniowie przebywający w szkole (tj. uczący się stacjonarnie) na dotychczasowych zasadach mogą korzystać ze świetlicy szkolnej (dotyczy klas IV), zajęć dodatkowych i obiadów. Będą się odbywały wszystkie zajęcia dodatkowe, także realizowane w ramach programu unijnego.
- Informacji o nadpłatach za obiady udziela szkolny sekretariat pod numerem: 22 722 60 22 lub mailowo: a.gorka@izabelin.edu.pl. Prosimy o dokonywanie opłat za obiady majowe do 10 maja (liczbę dni, w których dziecko będzie w maju obecne w szkole mnożymy razy 4 zł).
- Rodzice uczniów zainteresowani obiadami na wynos, proszeni są o kontakt mailowy z pracownikiem CUWI – e.przygoda@izabelin.pl. Do każdego obiadu na wynos należy dopłacić 3 zł (koszt opakowania). Wpłaty dokonujemy na rachunek szkoły.
- Dni egzaminu ósmoklasisty tj. 25, 26 i 27 maja to dla klas 4-7 dni wolne od zajęć dydaktycznych (nie ma wtedy zajęć stacjonarnych i zdalnych).
- Podczas nauki stacjonarnej obowiązywać będą zasady reżimu sanitarnego i przyjęte w szkole procedury bezpieczeństwa (dostępne w załączniku).
Od 31 maja br. wszyscy uczniowie będą uczyć się stacjonarnie.
Pobierz pliki
- |
- Strona główna
- |
- Stary BIP
- |
- Deklaracja dostępności
- |
- Linki
- |
- Kontakt
- Realizacja: 3W Serwisy Informacyjne