Szkoła Podstawowa w Izabelinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej w Izabelinie.
Data publikacji strony internetowej: 2012-05-17
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-07-06
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Treści opublikowane przed 23 września 2018 r.
Deklarację sporządzono dnia: 2020-03-31
Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2021-03-05
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Dyrektor Szkoły Podstawowej im. płka Stanisława Królickiego w Izabelinie – Anita Fieducik
E-mail: sp@izabelin.edu.pl
Telefon: 22 752 68 60
Każdy ma prawo:
Żądanie musi zawierać:
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Wójt Gminy Izabelin – Dorota Zmarzlak
Adres: ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin
E-mail: sekretariat@izabelin.pl
Telefon: 22 722 89 30
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich
Budynek przy ulicy 3 Maja 49
Budynek przy ulicy Wojska Polskiego 5
Szkoła Podstawowa w Izabelinie pracuje nad dostosowaniem strony internetowej do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w jak największej mierze oraz likwidacją aktualnych elementów niedostępnych.