Informacja o funkcjonowaniu szkoły od 22 marca 2021 r.

Szanowni Państwo,

  • Zgodnie z informacjami podanymi przez Ministra Zdrowia i rozporządzeniem MEiN rezygnuje się z nauczania hybrydowego w klasach I - III  i na okres od 22 marca do 11 kwietnia 2021 r. wprowadzone zostaje zdalne nauczanie. W związku z tym wszyscy uczniowie naszej szkoły (klasy I - VIII) będą realizowali zajęcia w formule na odległość. Jednocześnie przypominamy, że od 1 do 6 kwietnia 2021 r. trwa wiosenna przerwa świąteczna - w tych dniach nie ma zajęć szkolnych.
  • Zajęcia zdalne odbywają się według obowiązującego planu lekcji.
  • Zajęcia rewalidacyjne odbywają się na dotychczasowych zasadach (w razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z nauczycielem prowadzącym).
  • Rodzice uczniów zainteresowani obiadami na wynos, proszeni są o kontakt mailowy z pracownikiem CUWI – e.przygoda@izabelin.pl. Do każdego obiadu na wynos należy dopłacić 3 zł (koszt opakowania). Wpłaty dokonujemy na rachunek szkoły.
  • Rodzice uczniów, którzy chcieliby na okres nauki zdalnej wypożyczyć tablet, proszeni są o kontakt telefoniczny bądź mailowy z sekretariatem: 22 722 89 81, sp@izabelin.edu.pl.
  • Przypominamy, że wszyscy pracownicy szkoły pozostają do dyspozycji uczniów i rodziców. Preferowany jest kontakt przez dziennik elektroniczny. Można skorzystać m. in. z pomocy pedagoga (m.jarzyna@izabelin.edu.pl) i psychologów (k.chudecka@izabelin.edu.pl, k.mlynarczuk@izabelin.edu.pl, m.jeczmien@izabelin.edu.pl).

W załączniku umieszczamy aktualnie obowiązujące procedury bezpieczeństwa oraz list od Dyrektora Zespołu Poradni dotyczący uruchomienia Psychologicznego Pogotowia Covidowego.

2021-03-18
Anita Fieducik  

Pobierz pliki