Informacja o funkcjonowaniu szkoły od 15 marca 2021 r.

W związku z wprowadzeniem nowych obostrzeń sanitarnych od 15 marca 2021 r. na terenie województwa mazowieckiego uczniowie klas 1-3 będą mieli zajęcia w systemie tzw. hybrydowym, a dzieci i młodzież ze starszych klas nadal będą się uczyć zdalnie. Zgodnie z rozporządzeniem MEiN organizacja pracy szkoły ma uwzględniać następującą zasadę: nie więcej niż 50 procent uczniów będzie mieć zajęcia w budynku szkoły, co najmniej 50 procent uczniów będzie mieć lekcje zdalnie.

W związku z powyższym ustala się następujący system pracy:

klasa

organizacja pracy z podziałem na tygodnie

15 – 19 marca 2021 r.

22 – 26 marca 2021 r.

1a

nauczanie zdalne (Teams)

zajęcia stacjonarne w szkole

1b

zajęcia stacjonarne w szkole

nauczanie zdalne (Teams)

1c

nauczanie zdalne (Teams)

zajęcia stacjonarne w szkole

1d

zajęcia stacjonarne w szkole

nauczanie zdalne (Teams)

2a

nauczanie zdalne (Teams)

zajęcia stacjonarne w szkole

2b

nauczanie zdalne (Teams)

zajęcia stacjonarne w szkole

2c

nauczanie zdalne (Teams)

zajęcia stacjonarne w szkole

2d

zajęcia stacjonarne w szkole

nauczanie zdalne (Teams)

2e

zajęcia stacjonarne w szkole

nauczanie zdalne (Teams)

3a

nauczanie zdalne (Teams)

zajęcia stacjonarne w szkole

3b

zajęcia stacjonarne w szkole

nauczanie zdalne (Teams)

3c

zajęcia stacjonarne w szkole

nauczanie zdalne (Teams)

3d

zajęcia stacjonarne w szkole

nauczanie zdalne (Teams)

3e

nauczanie zdalne (Teams)

zajęcia stacjonarne w szkole

 

  • Zajęcia zdalne i stacjonarne odbywają się według obowiązującego planu lekcji.
  • Uczniowie przebywający w szkole na dotychczasowych zasadach mogą korzystać ze świetlicy szkolnej, zajęć dodatkowych i obiadów. Uczniowie uczący się zdalnie nie korzystają ze świetlicy i zajęć dodatkowych (wyjątkiem są zajęcia rewalidacyjne, które mogą być prowadzone stacjonarnie – nauczyciele będą kontaktowali się w tej sprawie z rodzicami). Rodzice uczniów zainteresowani obiadami na wynos, proszeni są o kontakt mailowy z pracownikiem CUWI – e.przygoda@izabelin.pl. Do każdego obiadu na wynos należy dopłacić 3 zł (koszt opakowania). Wpłaty dokonujemy na rachunek szkoły.
  • Rodzice uczniów klas 1-3, którzy chcieliby na okres nauki zdalnej wypożyczyć tablet, proszeni są o kontakt telefoniczny bądź mailowy z sekretariatem: 22 722 89 81, sp@izabelin.edu.pl.
  • Zaplanowany próbny egzamin ósmoklasisty odbywa się bez zmian, zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.

W załączniku umieszczamy komunikat MEiN w sprawie nauki hybrydowej w klasach 1-3 oraz aktualnie obowiązujące procedury bezpieczeństwa.

 

2021-03-12
Anita Fieducik  

Pobierz pliki


\plik do pobrania Komunikat MEiN (189.66 kB)